Mycket jobb senaste veckan

Fast har egentligen inte varit så mycket jobb, har snarare fått mycket gjort.

Förra veckan satt jag och försökte få klart alla skådespelare till olika roller i filmen och skicka manus till dem. (Har dock fortfarande några frågentecken, men har i varje fall eventuella skådespelare till alla roller)

 
Sen har jag också varit och hört mig för i fall de som går Filmprogrammet, årskurs 2, på Midgrård har lust att hjälpa till i filmteamet. De har fått både mitt nummer och denna hemsida för att kunna kontakta mig. Har dock inte fått något svar än hur det blir. Så Film 2:orna, är ni inne och ser det här, snälla ta och hör av er så snart som möjligt, så att jag vet.

Har även varit runt ännu en gång till några butiker här i Umeå, för att försöka få sponsring med kläder till de olika scenerna. Rut.m.fl är klar, BikBok ett kanske och Carlings måste jag gå till en gång till.
 Ska nog även gå och kolla sponsring av skor någon gång här framöver.
(Vi har även kollat upp sponsring av lokaler och rekvisita)

Förutom detta har jag även Äntligen fått iväg den officiella ansökan till Film i Västerbotten!
 Pluss, att jag lyckats göra klar den tangoinsprierade dansen som kommer att förekomma i början av filmen. (Känner mig faktiskt väldigt stolt där, med tanke på att det är mycket pardans och jag ändå lyckats koreografera den på egen hand)

Så det här var allt för denna gång.

Fortsättning följer...

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0