Gone without a trace

vi vet alltså att vi fått kontakt med vår "Kontakt" på Film i Västerbotten och vi (Matilda) mejlade henne om att ha ett lunch-möte nu i veckan. Dock har hela den här veckan gått nu...... Och jag har ingen aning om vad som händer!!!!

Matilda har inte varit i skolan sen i tisdags, hennes telefon är död, hon har inte varit in på facebook och sett mitt mejl....... och jag får PANIK!!!

Skulle kunna skriva ett nytt manus om det, "Flickan som försvann" .. gone without a trace.
Nä, jag håller verkligen på att flippa! För känns som om vi börjar ligga efter i schemat (helt sjukt vad en borttappad vecka kan ställa till med). Men hoppas att allt löser sig och att jag får tag i henne. Har till och med ringt hennes kille Joel och bett honom att be henne ringa mig om Han får tag på henne.

För får vi inte tag på henne snart så efterlyser jag henne.
Nä okey, kanske lite väl dramatiskt men, ni fattar principen :)




Fortsättning följer indeed....
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0