Låtar som behöver rättigheter

Artist/Kompositör: Justin Nozuka, Låt: Save him, Skivbolag: Birtish label Outcaste Records (BOR), Skivnummer: Holly, Minuter/sekunder av låten som kommer användas i filmen: 5 min och 20 sek (Hela låten)

 

Artist/Kompositör: Shakira, Låt: La Despedida, Skivbolag:, Skivnummer: Soundtrack från filmen ”Love in the time of Cholera”, Minuter/sekunder av låten som kommer användas i filmen:  2 min 52 sek (Hela låten)

 

Artist/Kompositör: Sophia Somajo, Låt: I-rony, Skivbolag: Warner Sweden (WMS), Skivnummer: The Laptop Diaries, Minuter/sekunder av låten som kommer användas i filmen: första 48 sek, sedan sista 10 sekunderna i låten.

 

Artist/Kompositör: Eisley, Låt: I wasn't prepared, Skivbolag:Warner Bros. Records (WEA International Inc), Skivnummer: Room Noises, Minuter/sekunder av låten som kommer användas i filmen: 3 min 23 sek (Hela låten), dock ökat tempo så att den blir 2 min och 31 sek.

Artist/Kompositör: Christina Augilera, Låt: Fighter, Skivbolag: RCA Records, Skivnummer: Stripped, Minuter/sekunder av låten som kommer användas i filmen: första minuten och 26 sek. Sedan biten mellan 02.37 och 03.28.


Kontaktuppgifter till dessa jag fått via organisationen IFPI:

Hej Mikaela,

Shakira / La Despedida (Epic) & Christina Augilera / Fighter (RCA) ligger under Sony Music kontakt: Caroline Clemens c[email protected] 08-4121700


Sophia Somajo / I-rony (Telegram) & Eisley / I wasn't prepared (Reprise) ligger under Warner Music Sweden kontakt: Catherine Rumenius [email protected] 08-7522614



Justin Nozuka / Save him har vi registrerad under bolaget PIAS (Play It Again Sam) som distribueras av Border Music kontakt: Jalle Kjellsson [email protected] 031-190800

Lycka Till


Mvh

Lennart Gustafsson

IFPI


Fortsättning följer...

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0