Life just smiles at you some times :)

Whaahhhh!
Okey, så med det sagt, i veckan har vi varit och hämtat upp alla kameragrejer (HDV 1080i kamera, stativ, kablar, mickar. Rubbet! .... And that's some heavy stuff)
Sen har jag även hunnit lyckas förstå mig på tekniken (Alias Kameran) och ljudet, and that's not a peice of cake....... as I thought :P
Och vi har även hunnit börja filma lite smått idag.
Pluss!
Jag har beviljats rättigheter till Justin Nozukas låt "Save Him" helt gratis!!!!! :D
Life just smiles at you some times :)
I varje fall, got to go, ska skippa min sovmorgon (sadly enough) för att ta mig upp och filma fler scener imorgon :)
Fortsättning följer...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0