Då var det bara halva vägen kvar..

Så, då var man halvvägs med inspelningen då.
I lördags filmade vi klart de sista scenerna som utspelar sig i "Roxanne's" lägenhet och imorgon (Torsdag) spelar jag in Roxanne's mardrömsscen. Ser fram emot den! :)
Sen satt även jag och Sebastian M i söndags och gjorde klart låten "Nunca Mas", så nu är den inspelad och klar... och ganska catchy om du frågar mig ;)
Har även hunnit öva in dansen, som oxå utspelar sig till denna låt, tillsammans med Emanuel. Blir att lära ut den till de andra (Vicky, Anton, Elin och Felix) imorgon.
Scenen som låten och dansen hör till är scen 5 och den går att läsa om i ett antal inlägg längre ned på sidan.
Har i vilket fall bokat in Café Station fredag 9 April (nu under påsklovet) från kl: 14.00-18.00, där scenen ska spelas in.
Ska förövrigt försöka ta så många scener jag kan under påsklovet. Vill nästan bara få det bortgjort vid det här laget.
I vilket fall, så tänkte jag att jag ska lägga upp låten senare och förhoppningsvis även några dansklipp :)
Fortsättning följer...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0