Hard work, Work!

Har hänt mycket sen jag skrev sist!
Fixat musiker till filmen. Bl a Miseplaced, After Dawn, Hanna Lundgren, Walkabout, Josefine Egerszegi. Och har tre kompositörer vid namn Sebastian inblandade i projektet.
Har tre låtar som jag möjligen kommer få rättigheter till.
Låten "I-rony" har jag fått rättigheter till, men väntar fortfarande på svar gällande låten "I wasn't prepared".
Dessutom kanske jag får rättigheter til låten Consolation prizes bara jag skickar dem en bit av scenen den ska vara med i så de får se hur det ser ut :)
Har hunnit spela in lite på sensate tiden oxå och ska spela in mer de två följande dagarna + att jag Äntligen har börjat komma igång med redigeringen! Finaly!
Dock typ flippat senaste dagarna över hur mycket det är kvar att filma, men sitter och planerar in det just nu, så förhoppningsvis kommer allt work out just fine. (Peppar, peppar, ta i trä)
Aja, nu ska jag gå och fortsätta planera, sen ska jag gå och göra all annan läxa som följer med sista ring.
Fortsättning följer...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0